15 Aralık 2012 Cumartesi

Antalya'nın Kıs Gunesi'nin Tadını Çıkarıyorum

Uff ne kadar uzun zaman olmuş yazmayalı, sanki bir hafta on gün gecmis gibi geldi bana;neredeyse 2 ay olacak :) Herkesin bahanesinden benimkisi de,"Ay sekerim oyle yogunum ki!" diyor ve geçiyoruz. Neler yaptım ben bu aralar; -Seker hamuruyla bol bol oynadım. -Konya'da semazenleri izledim,içim huzur doldu. -Yeni yemek tarifleri denedim,nefis oldular ama üşengecin önde gideniyim,bir fotograf çekmedim. -Ankara'ma gittim. -Body World's ü gezdim, etkilendim. -İşe ağırlık verdim,yeni klinik icin yer arayisindayim hala. -Bir de Mehmet Gundem'in kaleme aldığı İshak Alaton-Lüzumsuz Adam'ı okumaktayim,öneririm. Yazmaya ara verince insanın aklindaki bir sürü şey uçup gidiyor.Zaman da akıp geçiyor... Kendime dün sabah aldığım bir demet nergisin baygin kokusu eşliğinde yazdığım postumu noktalayip,bol kremali enfes bir kahve yapmaya gidiyorum. Not:Bu telefondan post yazmaya da illet oluyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder