18 Ekim 2012 Perşembe

A La Luna!

Hiç görmediği yerleri özlüyor insan ne garip... Mesela doğuştan Fransa'ya hasretim ben. Hakkında okuduğum birkaç kitap,zihnime kazınmış birkaç fotograf karesi ve naif dilinden ibaret olsa da benim icin; bir türlü gidemeyişim hayatımı bir "Ertelenmişler Koleksiyonu" na çevirmiş olmamdan kaynaklansa da... Her Zaz dinleyisimde sokaklarında buluyorum kendimi. Sahi niye erteler insan? Niye bu kadar seremoni haline getirir hayatı? Niye yas ilerledikçe hedefler hantallaşıp birer flu hayale döner? 6 yasına kadar pilot olmakta hiçbir sakınca görmezken,20'lerin başında bir gün dünyayı gezecegimize eminken,ne oluyor da 30'dan sonra işe bile gidesimiz kalmıyor? Hayat beni niye ele geçiriyorsun?! Hepimizde bir uyuşukluk... Silkinip kendine gelmek lazım. Ajandayı; fatura son ödeme tarihleri cetelesi,alışveriş listesi,Güzin Abla Köşesi'nden, adının hakkını verecek etkinlik listesine dönüştürmek lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder