12 Ekim 2012 Cuma

Güzel Cuma,Güzel Sonbahar

Ekimin ortasına göre,oldukça sıcak bir cuma günündeyiz. Hava bir ısınıyor,bir soğuyor. İki gün önce bildigin fırtına koptu,e artık lazım dedik,uzun kollu giysileri çıkardık ortaya,hava yine ısındı.Gardroplarin en sevmediği havalar... Benimse en sevdiğim mevsim. Güzel sonbahar... Artık hava serinlediği icin,kahvaltıyı bahçede yapamıyoruz,ama akşamları yağmur yoksa,yemeği mutlaka bahçede yiyoruz. Hava iyice soguyup kıs geldiginde,camın arkasından izleyeceğiz manzarayı mecburen. Dün aksam, Children's of Heaven isimli 1997 yapımı bir İran filmi izledik. Çok beğendim. Dunyayı istisnasiz her defasinda kurtaran bayat Amerikan filmlerinden gına geldi artık. Bir şeyi nasıl anlattigin, ne anlattığından daha onemli kesinlikle. İcerigi basit,yalın,sade ama izlettiriyor film kendini. Gecen gün sinemada izlediğim Canakkale Cocuklari'nin üstüne ilaç oldu. Elbette verilen emeğe saygım sonsuz o başka. Bir filmi beğenmek icin,fazlası gerekiyor ne yazık ki. En azından, Canakkale Savası gibi ağır bir konunun,çok daha başarılı işlenmesi gerekirdi diye düşünüyorum. Belki de,Çanakkale'yi duyunca, beklentiler elde olmadan yukseliyordur,bu da bir ihtimal tabii... Ben yarın çalışıyorum ama yine de cogunluga gelen hafta sonu,beni bile umitlendiriyor.Hani olur da, bir gün ben de Cumartesi kafa izni yaparım hesabı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder